Akduygu 2 gün önce kalp atışı duyduk. Karnım belim kasığım ağrıyor. Çok çok aşırı değil. Yaşayan var mı?
durumuufukmu Akduygu bende 7+3 kasığımda ağrılar oluyor. Hele hamileliğin ilk başında sürekli ağrı hissediyordum, bu yerleşme ağrısıymış. Diğer yaşadığımız ise çok normal bebek içerde gelişiyor. Ani ve ağır hareketler yapmamaya çalış 🌸
Eyyy0 aleyiniz_34 oo ben ağrıdan sancıdan hastaneyi inlettigimi hatırlıyorum ki çok normal yerleşme ağrısı 10 haftaya kadar sürüyor