Kızlar merhaba. 28 haftalık hamileyim Allah nasip ederse kızımız olacak ama hala bir ismi yok , hah işte bu isim , tamamdır bu çok güzel dediğimiz bir isim yok. İsim olmadığı için kapı süsü, isimli hastane çıkışı vs. yaptıramıyorum 😀 Görümcemin adı olmasaydı Zeynep ismini koyardım, her dönem belli isimler popüler oluyor öyle de olsun istemiyorum.Asel,Lina,Duru,Alya,Aden,Defne,Umay şuan bunlar sık konulan isimler sanırım.Sanki aklımızda İpek, Beren , Melisa isimleri var gibi ama emin de degiliz gibi 😂Öneriniz varsa duymak isterim 🌸