senafa_ evet yok sancı odası doğumhanede bekliyosunuz hala aynı sistem ama korkulcak bişey yok yani bide yoğun bakım ünitesi yok malesef risk oluşursa başka hastaneye gönderiyolar ama cemden aşırı memnunum bende sizin gibi düşünüp asla gitmem diyodum tavsiye üzerine gittim sonra hep devam ettim bi defa muayene olun zaten seversiniz