Leyla1993 Kizlar merhaba ben 11 haftalık hamileyim.goguslerimde hep ağrı var.yalnislikla elim deyse bir yere carpsam nefesim kesiliyor.normaldede dar bir şey giyemiyorum ağrı veriyor sanki.sizdede böylemi?
Melike_sevgi Leyla1993 ilk başlarda öyle oluyor soğan doğrayın halka şeklinde göğsünüze koyun koku olmuyor ama olursa da duş alın baya iyi gelecektir