Aslii35 Efnan-77 kimi doktor 3 ay diyor benim ki 1 adet döneminden sonra kontrole gel bir problem yoksa korunma demişti bende 1 adet döneminden sonra hamile kaldım ama vakumlu kürtaj olmuştum kazımalı kürtajlarda 3 ay rahim toparlayamıyomuş sanırım
Gezenlady Efnan-77 bir ay sonra hamile kaldım vakumluydu genel anezteysizle operasyon oldum,bende bu kdr cabuk beklemiyodum,ama kürtajdan sonra bir adet atlatın doktorum öyle demişti
mimar_anne Efnan-77 canım arkadaşımla ben aynı ayda kürtaj olmuştuk o bir adet sonrası hamile kaldı ben korundum 4 ay kadar sonrasında korunmayı bıraktığım ay hamile kalmıştım
Bernnnaaaa Efnan-77 normalde 3 ay diyorlar ama doktorum bana korun demedi hatta 3 ay sonra buradasın bak dedi. 1 ay sonra hamile kaldım 3 at sonra gittim 2 aylık hamileydim😅
Demetgd Vakumlu mu kazimali mi kürtaj olduğumu doktorum söylemedi bana çok iyi geçtiğini iki defa kontrol ettiğini parça vs kalmadığını söyledi sadece. 10 gun sonra randevum var ama e nabizdan görebilir miyim böyle biseyi?