Ben ikiz gebeyim bebeklerimden birisinde gelişim geriliği var şuan 27. Haftamdayim. Durumu çok ciddi ve ölmesi bekleniyor bu durumda 32 de doğuma alabileceğini söyledi doktorum. Diğer bebeğim çok sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok. 32 de doğum yaparsam eğer cok büyük sorunlar yaşar mıyım? Herhangi bir sıkıntı olur mu sağlıklı olan bebekte de?