senamaraz Haftada Nst’ye bağlandığımda yalancı doğum sancılarım başlamıştı ve doktorum vajinada yumuşama olduğunu söylemişti. Hastaneye yatış yaptık ve bebek için ciğer geliştirici iğne vuruldu birde ağrıları durduracak tedavi uygulandı ve ertesi gün sancılar durduğu için hastaneden çıkış yaptık. Fakat ara ara vuran bel ağrılarım devam ediyor ve ister istemez korkuyorum. Sizlerden de başına bu tarz olaylar gelen var mı sancıları durdurduktan ne kadar zaman sonra doğumunuz gerçekleşti son haftaya kadar bekleyen bebekler oldu mu
feyzanurkadir Haftamda aynısı oldu banada. Şuan 37+3 üm. Bel ve karın ağrısı ara ara hep oldu bazen 1 gün sürdü kasılmalarımda oldu geçti. Şimdi de doğsun diye bekliyorum ama hep yalandan ağrılar oluyor