Slmcnmnbr89 Kızlar Allah nasip ederse mart sonu doğumum olacak gecelik sabahlık takımı alacağım ama mart sonu gibi havalar nasıl olur emin olamıyorum kısa kollu mu uzun kollu mu alınmalı sizce? Bu ikinci gebeliğim ilki yaz ayında olmuştu.
prensinannesi2024 Slmcnmnbr89 benimde aralık sonu ocak başı olacak kısa kollu düğmeli pis ama takımı aldım doğum hanede giyersem üstüne hırka giyip öle geçecem normal odaya lohusa takımı da kısa kollu ama o kadar çok kısa değil kolları üstünün sabah ligi var zaten evin hastane sıcak olur diye düşünüyorum
Agg0207 Slmcnmnbr89 kısa kollu herzaman daha iyi tansiyon ölçüyorlar serum takiyorlar uzun kolluyla olmuyor
Slmcnmnbr89 Agg0207 yani ben genel olarak üşüyen bir yapıya sahibim ilk gebeliğim temmuzda olmasına rağmen ameliyattan çıkınca titremiştim soğuktan o yüzden emin olamıyorum 😕 teşekkür ederim yorumunuz için