ebkk Selam kızlar. Etlik şehir hastanesinde Ramazan Erda Pay doktoruna gidiyordum. Çok memnunum ama Şimdi de başka poliklinikteymiş. Başka memnun kaldığınız doktorlar var mı. Doğuma da az kaldı
Cyln00 ebkk bende şurada bekleyim bende ona gidiyordum 2 aydır lohusa bölümüne bakıyor Bugün Adnan Kayaya gidicem ilk defa
Dilara0638 ebkk Ankara şehir hastanelerinde de böyle bir problem var hangi doktora başlasan başko polikliniğe geçiyor keşke hepsi sabit yerinde dursa..
ebkk Cyln00 evet lohusadaydı. Hatta 1ay önce kendisine izin alarak lohusaya geldim muayene için. Bugün gittim kendisi yoktu. Bir sonraki gittiğimde doğum için gün verilecek o yüzden gebe polikliniğe almam lazım.
ebkk Dilara0638 evet ilk Aslıhan Coşkun a gidiyordum. O doktor da başka polikliniğe geçince Ramazan hocaya gitmeye başlamıştım. Şimdi de bu doktor başka polikliniğe geçti
Cyln00 ilkheyecanim96 gçeen gittiğim doktor iki dkda baktı göremedim diyip kalktı Bugün gittiğim baya uğraştı cinsiyeti görmek için söyledi görünce :) kişisine göre değişiyor
ilkheyecanim96 Cyln00 ilkinde hep Ankara’ya gittim bunda da muayene için ama ilerleyen haftalarda etliğe gidicem Ankara hiç söylemiyo denk gelmedim yani
Seher112 ebkk büşra köroe çok iyi bence kilosunu cinsiyetini herşeyini aöyledi bana Murat polatta çok iyi