Karyanur0 hiç hatırlamıyorum ilacın adını ya ama doğum kontrol hapı yazmıştı ben o zaman bekar olduğum için korktum almak istemedim o da bitkisel ilaç yazdı ve iyi geldi birde şey demişti süt kanalların aktifleşmek istiyor hamile olsan veya çocuk emzirsen bu ağrıların geçer demişti evlendikten sonra da şişkinlik ve ağrım oluyordu göğsümde ama şuan hamile olduğum için ağrılar hafiflemiş inşallah doğumdan sonra da daha da azalır