Burdan kapı süsü yaptırmayı düşünen varsa kesinlikle yaptırmasın. 14gün diyip 1 ay bekletiyorlar buna rağmen aldığım ürünün kalitesi işçiliği berbat. Fotoğrafta görünenle alakası dahi yok. İnsanın en güzel gününü zehir ederler kısacası. Kızımın ismini bile doğru düzgün boyayamamışlar dalgalı dalgalı ben boyasam daha iyi boyarım bir harfin yanı siyah kalmış boyanmamış. Gerçek bir pişmanlık.