Zuleyhadere25 Regl 5 gün gecikti testte yapmadım geçen gün başım döndü deprem oluyor sandım ama deprem değildi sık sık tuvalete gidiyorum hatta biranda geliyor zar zor tutuyorum sizce bu haöilelik belirtisi mi ? Bunu yaşayanlar varmı
tugbadurmaz34 Zuleyhadere25 test yapmadan ya da kan vermeden önce emin olunmaz en doğrusu hastaneye gitmek ya da evde test yapmak benim adete 5 gün kala çıkmıştı sonuç bence beklemenin bir anlamı yok
Zeynneepp Zuleyhadere25 benim de 5 gün gecikmişti menopoza girdim sanmıştım(23 yaşındayım)😂 midem de çok bulanıyordu ve baş dönmem de vardı, direkt hastaneye gittim test yapmadan. 5 haftalık gebesin demişti doktorum🥰
Zuleyhadere25 Burcuilker1 kaçıncı günde test yaptınız ben az önce yaptım çok silik çıktı çok dikkatli bakmnız gerek görmk için
leylaaa1268 Zuleyhadere25 cnm hamilesindir, henüz küçük olduğu için gözükmüyo testte, bendede öyleyli silik çizgi, bir 5 gün sonra yine yap İnşAllah kesinleşir💕
tugbadurmaz34 Zuleyhadere25 resim paylaş mutluresim.com a foto koy linkini buraya yorum olarak at bakalım silikse vardır mutlaka
Mhbaby Regl 6 gün gecikti net kırmızı çizgi çıkmıştı tekrarlayın isterseniz testi sabah ilk idrar ile