mimar_anne Kızlar 5+2 bugün keseyi gördük çok şükür 🙏🏼 kese için bekleyen yada görenler var mı kalp atışı için ne zaman gideceksiniz 🌸
Gecemm1010 mimar_anne bende 5+2 de keseyi gördüm. Kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi yani 7+2 de gitcem duymaya 🥰
gulsenn38 mimar_anne bende 4+6 da gördüm keseyi kalp atışı için hatfaya gel dedi. 6+0 oluyo inşallah duyarım 🥰
mimar_anne Gecemm1010 bana da haftaya gel dedi 6+3 oluyorum oğlum da da 6+4 de görmüştüm kalp atışını 🐥 ama sizin ki garanti olur tabi
LeylaEla Kubraygt tam olarak bilmiyorum çünkü ben kan verdiğimde 4+3tü o zaman da bHCG değerim 826 cıkmıştı canım
Vuralelif Keseyi gördük fakat bebeği hala göremedik doktorum bu beta hcg ile bebeği görmem lazımdı bi sıkıntı var dedi 4+5 deyim beta 8000
mimar_anne Vuralelif betayla değil haftayla alakası var bence 4+5 çok erken bebeği görmek için genelde 6.7. Haftalarda görünüyor
Cerenbelisx mimar_anne özele gittiysen 10 gün içinde kontrole gidebiliyosun tekrar muayene parası vermeden git bence