Geçen yıl iki düşügüm oldu bir yıldan fazla korundum ve geçen ay bıraktım Eylül ayında gebeydim düşük yaptım 15’gün kanamam gitti betam pazartesi günü 11’e düşmüştü bugün kan vereceğim eğer sıfırlanmışsa tekrar başlayacağım sizinki nasıl oldu hemen gebe kalabildiniz mi iki düşük dediğim düşük yaptım bir dahaki ay tekrardan gebe kalmıştım ilaçlarla düştü ikincisi de