Anonimi1 Adete iki gün kala test yapmıştım negatif ti Belirtide yok hiç sadece göğsüm taş gibi oldu sızlıyo dokunamıyorum sırtım belim ağrıyo o kadar birde idrarım çok koyu umutlanmak istemiyorum ama sizce pozitif olma ihtimali varmı?Benim gibi olan varmı?
tugbadurmaz34 Anonimi1 yani adetin geçmiş varsa da yoksa şu an çok net çıkar beklemenin bir anlamı yok en garantilisi kan vermek ne zamana kadar bekleyeceksin benim adete 5 gün kala çıkmıştı benim kadar erkek davranmak zorunda değil kimse ama adetin 1-2 günü olmadıysan yap kurtul çünkü belirtiler adetle aynı olduğu için bilinmez
Petekcee Anonimi1 uzmanlar 10 güne kadar beklemeyi tavsiye ediyor ben 8. Gün gecikmede öğrenmiştim hamile olduğumu hem tereddüt de kalmadım hem de net şekilde belli olmuştu biraz daha bekleyin derim ☺️
Anonimi1 tugbadurmaz34 evet doğru diyorsun yarın sabahtan yapıyım diyorum ilk idrarla daha net çıkıyo diyorlar o yüzden yarını beklicem
tugbadurmaz34 Anonimi1 şu an da yapabilirsin bence testin varsa çünkü gününü geçmiş sonuçta günün herhangi bir saatinde de çıkar
Anonimi1 Prenses5656 hayır ikinci ilk gebeliğim mecburi düşük oldu sağlıksız gebelikti yaşayamadım yarım kaldı herşeyim çok özlüyorum
Prenses5656 Anonimi1 yarına kadar pozitif çıktı Diye burda paylaşırsınız inşallah sağlıklı şekilde 🤲.
sdkshn Anonimi1 Ben hamileliğimi aynı belirtilerle öğrenmiştim göğsüme dokunamıyordum hatta yatarken yan bile yatamıyordum sonra kan verdim ve 248 çıkmıştı