Zehrabal1 Melodimm hadi hayırlı olsun. Hep görüyordum seni yorumlarda . Benimde son 77 . Rabbim sağlıkla kucağımıza alabilmemizi nasip etsin inseAllah ❤️
Aysnnrr Son 1 😣ilki normal oldu Buda pozisyon aldı fakat normal doğuma dair hiç birşey yok bende yarın sezaryen olacağım sanırım
Melodimm Aysnnrr Merdivan cikip inmek yer silmek falan yaziyorlar işe yarisyormus.Sende sürekli gez yuru belki işe yarar.
Ayfer33 Melodimm vala normal doğum istiyorum ama bakalım ne olcak daha çatı muaynemiz olmadı 😇😇 ilk bebisim