Zehrabal1 Senanuray ben Trendyoldan bı tane aldım gerçekten çok güzel . Bebeğim kış bebeği o yüzden biraz kalın aldım ama kalitesi süper
Nur_50 Senanuray Trendyol ve Hepsiburada alıyorum carters tulumları tavsiye ederim 😃ben 2 tulum 1 takım aldım kumaşları çok güzel
Zehrabal1 Tulum bu alacak olan varsa bı beden büyük alsın onun harici kumaşı harika . Ben 3 4 aylıkken giydirmeye düşündüğüm için 6-9 ay aldım mesela .
Ask-bebegim Zehrabal1 aynısından aldım bende çok güzel gerçekten. Trendyoldan alıyorum genelde tulumları bende link atabilirim çok kaliteli geldi
LavinsMom Senanuray bakin guzel seyler var normal tulumlar peluşler o kadar fazlaki her defasinda birilerni siparis veriyorum 😄
myworldd_ Senanuray bence mağazadan almak en sağlıklısı çünkü trendyolda beden kalıp sıkıntısı olabiliyor bir de iadeyle uğraşmak istemezseniz bence lcw ve ebebeke bakin orada yeterince çeşit var