Busraekiztas Kızlar merhaba 🐣 Doğumdan sonra dağıtılacak minik hediyeliklerden hazır almak istemiyorum. Evde kendim yapmak istiyorum ama henüz bir fikir bulamadım 🤦 Sizin aranızda var mı kendi yapan yada yapmak isteyen 🥳 Fikir alışverişinde bulunalım🩷
Yenibirannee Busraekiztas ben mevlut dagitmaliklarini hep kendim yapmistim. Istanbuldaysaniz eminonune goz atin derim şahane fikirler oluyor
Filizsz Busraekiztas yotube den izleyip makrome anahttarlik yapabilirsnz ben oradan öğrendim satışta yaptm naispse öyle bi hediyelik düşünüyorum
Yazmelegi_ Busraekiztas çikolata ve tek kullanımlık kahve aldım birde kese aldım kendim bunları paketledim
Beggg Gayet kolay ve çok maliyetli de değil,bu sadece örnek farklı şekerleme ya da çikolatalarla da olur
Busraekiztas Beggg yapım videosu falan var mı acaba bonibon tamam o kolay ama o yapıştırılan kule kağıdı üzerine yazılan bir yazı mı acaba
Nazirekoc33 Penye iplerden anahtarlık yapabilirsin bir arkadaşımda görmüştüm çok hoşuma gitti bende yapmayı düşünüyorum
Busraekiztas Nazirekoc33 bende gördüm ama yapım videosuna denk gelmedim. Sizde var mı nasıl yapıldığı
Yenibirannee Busraekiztas acikcasi direk gittim orda fikir urettim hep uyumlu seyler aldim resmini bulursam aticam size 🥰
Yenibirannee Busraekiztas O kutularda bademli sekerler var. Digerlerinde lokum. Siselere kolonya koydum ve kucuk el cantalari aldim cikarken herkesin elinde verdim. Etiket yapip ustlerine yapistirdim. Yaparken cok keyif almıştım
Busraekiztas Yenibirannee çok mantıklı 🤭 peki o kutuları nereden aldınız içinde şeker olanları. Evet bende o yüzden kendim yapmak istiyorum 🥰
Yenibirannee Busraekiztas ben bu masadaki herseyi Eminönü’nden aldim istanbulda. Bu tarz magazalar cok var orda
Ege_mommyy_11 Busraekiztas ben minik kolonya cam şişe aldım içini doldurup dışını süsleyeceğim bide atlı karınca aldım onu da aynı şekilde süsleyeceğim kutusunda hatta altına koksun die lavanta da kkyacağım 