Melodimm canim yine fitilini kullan ama, ben ne yaptıysam kabızlıktan felan kurtulamadim. Bende işe yarayan tek şey zeytinyağı oldu. Gece yatarken 1 kaşık içiyorum, sabah kalkar kalkmaz ilk 1 kaşık zeytinyağı içiyorum. Bu bagirsaklarimi sürekli yumuşak tutmama neden oldu, rahatladım. Makatim memecik atmıştı ama kanama da kabizligim da durdu. Yapmak istersen kolay ve uygulanabilir bir yöntem. Ve kesinlikle işe yarıyor.