gamzecgr evet ikiz ☺️ Sezeryan oldum o kadar korkuyordum ki hiç öyle kafada büyütmeye gerek yokmuş 29 haftalık doğdular rahim kısalığı yüzünden 2 hafta evde yattım 2 haftada hastanede ama ağrım kanamam sancım yok tu bir bebeğin suyu azaldığı için mecbur ameliyat oldum şuanda küvezdeler biraz orda kalıcaklar 🥺