Mustafa123 Kuzular benim 2 gebeliğim olmasına rağmen sanki ilk gibi aklım durmuş hiç birsey hatırlamıyorum ve çok sabırsızlık Doğumu yakın olanlar Doğum belirtisi olanlar ve daha önce normal Doğum yapanlar Bilgi verebilir mi artık psikolojım bozuldu
Mustafa123 Diclemahmut ben 38 hafta 2 günlüğüm belimde be çat kemiğimde şiddetli agrı var sizde belirti var mı
Busu48 Bugün doğum zamanı normalde ama hiç bı belirti yok önümüzde ki hafta içi suni sancı ile baslatacak doğumu sanırım
Mustafaninannesi Mustafa123 35+2 yiz 37+2 de sezeryan olucaz bi kac saglik skntim var son haftayi beklemicez
Busu48 Mustafa123 Evet doğum kanalına girmiş çatı ağrısı çok var yalancı sancılar da kaşık ağrıları da zaman zaman var ama bel ağrım hiç yok
Mustafa123 Mustafaninannesi çok geçmiş olsun rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin her ikimiz içinde