Hsrt80 İkiz anneleri nasılsiniz nasıl gidiyor 28.4 biz tek yumurta baya nefesimi zorluyor hareketkeri sağlıkla kavuşuruz ins bebeklerimize
ekc Hsrt80 Hep dua ediyorum hem sana hem kendime canım, sağlıkla gelsin bebişlerimiz, bende 19 oldum karnım kasılıyor içinde bir hentbol topu var resmen 😂 1 aya yatağa geçerim diyorum şimdiden halsizliğim çok oluyor
Rbytkn Hsrt80 hareketlerini baya hissediyormusunuz ? Ben 14 oldum var ya artık hareketlerini hissetsem de rahatlasam diyorum her günüm iyilermi diye düşünerek geçiyor vallahi, bu haftalarıniz nasıl geçti 🥲 mono mono musunuz ?
Taze Hsrt80 33. Haftamiza girdik 1cm acilmm var rahim ağzım inceldi 4 gün hastanede yattım ciğer geliştirici iğne yapıldı inşallah biraz daha beklerler çift yumurta ikizimlerim
gamzecgr Hsrt80 24 haftalık çift yumurta benim de hiç geçmeyen ayak bileği ağrısı ve sırt ağrısını saymazsak iyiyiz 😂
gamzecgr Rbytkn 1 aya ufaktan hissetmeye başlarsınız.17.Haftada dönüşlerini falan hissetmeye başladım 20.hafta tekmeler basladi şimdi uykudan kaldırıyorlar kıpır kıpır biri sağdan biri soldan geçirip duruyorlar 😂
Hsrt80 Rbytkn inanın ki ne sağıma ne soluma yatabiliyieum hissetmek ne yediğim tekmeler karnım sürekli titreme sallantı halinde onların derin teklemeliyle uyanıyorum karnım çok aciyor
Rbytkn gamzecgr ayy 🥲😍😍 Ben ilk gebeligimde oğlumu net vuruşlarını 16 da hissetmeye başladım, bunları da erken bekliyorum dört gözle 😭 Allah’ım sağlıkla kavustursun bizi evlatlarımıza 🤲🏻🌸🌸
YigitHazal Hsrt80 33+1 tek yumurta ikizlerime hamileyim 💙💙 çok zorlanıyorum ama bu haftaları gördüğüme şükrediyorum 🧿🧿
Hsrt80 YigitHazal ayyy rabbim nasip etsin ins bizlerede o günleri beni hafta 1cagiriyir devlet hastanesi perinotoloji takipliyim bende
Rbytkn Hsrt80 ayy öylemiii 🥲🥲 Allah kolaylık versin evet tek bile olunca bazen çok acitabiliyor Birşeyi çok merak ediyorum başlangıçtan itibaren mesela biz şag sola dönerken falan birbirlerinin üstüne düşüyorlar mi 😆 yada tekme tokat atınca birbirine denk gelmiyor mu 😆🥲🥲
Hsrt80 Rbytkn benim USB goruntusunde vuruyorlar birbirine tek yumurta tek kese olduğu için büyük olan sağda fetüs 1 şokta olan fetüs 2diyirlar her gittiğimde aynı yerdeler yer yok gidicek 😄😄😄