canım benım hiç korkma bende 35+3 de suyum geldı 35+5 de normal dogum yaptım suni sancıyla çünki gıttıgım hastane bebek dostuymuş sezeryana karsıymış tansıyonum 18 cıktıgı halde almadılar zorla normal doğum yaptırdılar cok şükür şimdi 7 aylık olduk rabbim biran önce sana kavustursun yavrunu