5688Esmerrr su ve kanaman yoksa 3 dakika da bire inene kadar evde sancını çekmen daha iyi olur daha rahat edersin hastane ortami geriyor, genelde doktorlar bu şekilde isterler
Düzenli 10 dk da bir işe sancıların gayet iyi çok bsy kalmamıs doğumuna sıcak bir duş al eşyalarını hazırla hastane uzaksa yola çıkmanı tavsiye ederim, yakınsa doktorunla irtibat kurmani ve yönlendirmesine göre hareket etmelisin