mommys1 saçlanmasıyla hiç alakası yok uydurma onlar gerçekten ilk kızımda benimde aşırı yanardı banada öyle siyip durdular ben inanmıyodum tabi e doğruda yapmışım çünkü çocuk çok azcık saçıyla doğdu 😂 buda kız miğde yanması biraz bebeğin baskısıyla falan alakalı heralde bide sağ tarafına yatınca daha da artıyo çünkü yemek borusu sağ taraftaymış kaçak yapınca yanıyomuş sola yatınca biraz geçiyo elma soda işe yarıyo 👍🏻