Gulsah_09 Kızlae 14 haftalık hamileyim gebeligimin basindan beri ast alt yuksek alt-390 ast -130 boyle bir sey yasayan oldu mu ?
Nslhn_dyg Gulsah_09 Bnde 12+6 haftalığım alt 94 tü geçen hafta gebeliğimin başından beri hem alt hem ast yüksekti şimdi alt yüksek kontrol ediliyor sürekli yediklerine dikkat et dedi doktorum haftaya tekrar tahlil verecem bakalım
Evrem990 Gulsah_09 benimde 19.haftamda cok yüksek cikmişti bu degerler doktor karaciger enzimlerimden suphelendi karaciger ultrasinu cektirdim safra kesemde çamurlaşma çıktı
Gulsah_09 Nslhn_dyg ben de yediklerime dikkat etmeye başladım da bukadar yuksek olması korkutuyor beni
Gulsah_09 Evrem990 ben cektirdim.bir sey çıkmadı gebelik surecinde benim ve bebegimle ilgili bir skntı cıkarmı diye hep endiseliyim
Nslhn_dyg Gulsah_09 Bnde çok korkuyorum. Ben ilk dönem çok iğne ilaç kullandım ona bağladı durumu bi çok doktor bıraktım iğneleri bakıyorum yüksek sabır diyorlar ama bakalım