Nurrozkan canım devlet hastanelerınde ne yazık ki randevu bulmak inanılmaz zor 3 hafta ugrastım sonunda pes ettim üsküdar hospıtal türk hastanesını tavsıye edıyorum 3 gun once girdim hem fiyat olarak dıger ozel hastanelere nazaran makul (890₺) ydi . Hemde doktoru aşırı sevinli bir hanımdı . 40 dakıka kadar sürdü her uzvuna 2 kere baktı kontrol etti her yerınde tek tek acıkladı ekrandan gösterdi . Benım en cok hosuma gidende bebeğimle cok fazla konustu . Asırı samimiydi . Hekim ablammış ve ona muayeneye gitmişim gibi hissettim tavsiye ederim