babyme_ay Şuanda çalışıyorum ve çalışabilir raporu alacağım 32. Haftamda. Ama sorun şu ki USG ve SAT arasında 2 hafta var. Yani aslında SAT a göre 32 ilken USG ye göre 30 oluyorum. Bu durumda hangisine göre rapor çıkartmam gerekiyor?
babyme_ay babyme_ay şunu da söyleyeyim sağlık Bakanlığı’nın sisteminde SAT a göre giriş yaptılar ilk önce. Aile hekimliğinde hemşire bakarken görüyor ordaki Son adet tarihimi
Baharoloji babyme_ay sat a göre yapılır bizimde öndeydi erken geldi hatta ama 32. Hafta raporunu adet tarihine göre çıkarttım zaten doktor sat soruyor