Ball1sf Merhaba arkadaşlar 3 gündür böbrek ağrısı çekiyorum sol taraftan kasığıma kadar vuruyor sıcak su tutuyorum sıcak su torbası yapıyorum hastaneye gitmemeyedw korkuyorum 6 aylık hamileyim ne yapmam lazım daha önce böbrek taşından ameliyat oldum kapalı 4 sene önce falan hamileliğimin 5. Ayında çok az leke geldi doktora gittim tahlil falan kum döküyor olabilirsiniz ondan kan lekesi olur dedi bir süre leke devam etti ama geçti ağrı olmadı hiç şimdi ağrım çok ne yapsam nafile doktora gitsem nereye gideceğim kadın doğuma mı yoksa uroloji mi
GK35 Ball1sf bende bir geçen hafta 3-4 gün baya bir agri cektim once anlamadık hatta doğum sancısı sandım belimden vurunca Doktor İdrar enfeksiyonundan olabilir dedi İdrarimda hem enfeksiyon hemde kan hücresi çıktı kum veya taştan olabilir dedi bende daha önce 7 yaşından 19 yaşıma kadar böbrek tasıyla uğraşmıştım bana bebek tetiklemiş olabilir dedi çok agrin olursa urolojiye mutlaka bi git dedi ilaç kullanıyorum enfeksiyon icin suan iyiyim ama agrim çok olursa Urolojiye gidicem 🤷🏻♀️
Buse_2777 Ball1sf canm kadın doğumn yapacağı birşey yok ben de 35 haftalık hamileym ve birkaç kez sorun yaşadm sol böbreğim de şişme varms meğersem, ona da ürolojı bakıyor, sen kadın doğuma gitsen bile seni ürolojiye yeni sevk ediyor
Lepatya65 Ball1sf geçmiş olsun kapalı lzaer ameliyatı olmşsunuz taşın boutu neydi ben de 21mm,8mm ve 6mm taşlar çıktı doktor son evresi olabilir taşları alsakta tek böbrek olacak dedi çok korktum
Ball1sf Yatakta dönemiyorum acıdan yürüyemiyorum doğru düzgün evin içinde ani bir hareket yaparsam hemen sancı giriyor oturuyorum sürekli yatmaya korkuyorum ne tarafa dönsem sancı var
Ball1sf Melike_2 Aminn kadın doğuma gittim ürolojiye gitsemde ilaç vermezler dediler kadın doğum serum taktı içine ağrı kesici ekleyip yaklaşık 1 saat sürdü ağrım dindi ama hareket etmeye başlayınca gene ağrı oldu antibiyotik verdi onu içtim dün öğlen ama sabah yani şuan gene sancım var 1 hafta antibiyotik kullanıp tekrar gidicem bakalım
Ball1sf GK35 bana da bir haftalık antibiyotik verdi kullanıp gene gideceğim bende ameliyat oldum 4 yıl önce ama kapalı bir daha da geçince gitmedim doktora taş kaldımı diye aynen dediğiniz gibi bebek tetiklemiş olabilir böbrek genişleme falan oluyor dedi öyle bir sancı ki antibiyotik aldığımdan beri iki gündür geçiyor ama aklımda kulağımda orda ağrıcak mı diye hareket ederken bile korkuyorum Allah kimseye vermesin
Nur_gnn Ball1sf merhaba geçmiş olsun şimdi nasıl oldunuz? Bugun benimde sağ böbreğim ağrımaya başladı bende 2017 ve 2023 nisanda amliyta oldum böbrek tasından
Ball1sf Nur_gnn şuan iyiyim yani antibiyotik kullandımdan beri yarın ultrason çektircem idrar tahlili yaptırdım bakalım sonuçlara ne diyecek doktor
Nur_gnn Ball1sf bende dün gece çok kötüydüm zaten sağ böbreğimden rahtsız olduğum için ama sanırım tasdı ve düştü rahtladım düşünce
Ball1sf Nur_gnn tansiyon şeker ve böbrek hangi doktora ne gün randevum var şaşırdım artık inşallah temiz çıkar sizede geçmiş olsun
Ball1sf Buse_2777 aynen tahlilde ne çıkarsa oraya gönderiyorlar kardiyolojiye urolojiye gönderip duruyor bakalım inşallah çok büyük bir şey çıkmaz
Ball1sf Lepatya65 ben ilk gittiğimde 6mm dedi ilaçla düşer dediler iş güç maddiyat derken 2 yıl devlette süründüm değişik hastanelere gittim ve tehlikeli olduğunu söylediler ameliyat etmediler devlette dışardan kırma yaptırdım 3 seas ağrı ve kanlı idrardan başka birşey olmadı dayanamadım devlette gün bulmak çok zor olduğu için ultrason da tartışma oldu ve direk Ogün özele gittim bana hemen 10 gün sonraya ameliyat günü verdi lazerle kapalı ameliyat oldum alttan 45 dakika sürdü taş 1.5 cm ve çok sert olduğu için stent takıldı 30 gün boyunca sonra stent çıkartıldı. Ben bir daha gitmedim ihmal ettim şimdi tekrar etti sanırım