Mervveeeee bende yaşıyordum kabızlık problemi. Posalı meyveler tükettim ve doktoruma danıştığımda o da Magnezi kalsi reçete etti. Toz bir ilaç sulandırıp kullanıyorsunuz hemen etki ediyor zaten sürekli kullanmıyorum tabiki ama arada kullanmak işe yarıyor