bubuiledudu Kızlar dün dayanamadım aksam ustu 2 saat idrar yapmadan şu içmeden test yaptım erken gebelik testi negatif çıktı direk erken yaptım evet ama silik çıkanlar oluyor diye de umudum vardı 5.gun embriyosu bu şekilde görüp sonra pozitif goren var mı?
Hnd3535 bubuiledudu cok erken şuan kan bile verseniz 10-15 gibi bir değer nasıl idrarda çıksın.. kendinizi üzüp yıpratırsanız pozitifiniz bile negatif olur.. ben ilk transferimde bu hatayı yaptım ağla ağla pozitif tutan değerimi negatife döndürdüm resmen 11.gün kanda 5.7 cıktı aslında pozitifmiş benmki ama düşmüş… 2.transferimde hiç test yapmadım sabırla kan günümü bekledim ve doktorumdan öğrendim çok şükür pozitifti. Sizinde öyle olsun inşallah. İlla test yapcam diyorsanız kaset testte cıkmaz. Erken gebelikde belki oda 8.günde
Deletedmom_85 bubuiledudu 7.gunden sonrası daha garanti oluyor varsa. Yarın deneseydin bi keşke. Benim 7.gun belli olmuştu. Hayırlısı olsun inşallah
Mezig03 Merhaba, ben kan testinde çıkmasına rağmen idrar testi yaptığımda çıkmamıştı 15. Gunde yanilmiyorsam silik olarak görmüştüm o yüzden moralinizi bozmayın , kan testini bekleyin güzel haberler alırsınız inşallah 🤲
Bidamla Merhaba! Konu dışı ama alt karnında bişey var mış gbi bi ağırlık bi rahatsızlık hissediyor musun
bubuiledudu Hnd3535 ya aslında yapmicaktim evde vardi test ama öyle aglamadim da erken gebelik testi de 7.gun akşam sıvı tüketmeden 2 saat yaptım çıkmamıştı erken diye düşündüm onu da