Güzel anneler tavsiye istiyorum sizden açılmam olmadı bebişin suyu azalmış yarın 40+0 olucaz önce suni sancı deneyecek doktorum sonra olmazsa sezeryan dedi maalesef hemoroid oldu ve hareket edemiyorum yürüyüş sıfır çok adı veriyor çünkü ne yapmalıyım sizce açılma için