Ayse65 Ben normalde özelde takipliyim doktorum izne çıktığı için devlete muayeneye gittim 37hafta3 günlük hamileyim ama devlet ölçümü 35hafta 2 gün dedi aklıma takıldı bu durumu yaşayan var mi
Selinakbas Ayse65 Canım normalde kaç haftalıksın? Önden gittiği icin mi bebeğini o haftalık biliyordun acaba🌸 Ama normalde 2 hafta önden ya da geriden gitmesi cok normalmiş 💐