Selam canlar 👋
Doğumuma saatler kaldı. Doktorum öğlen 12-12 buçuk gibi alırım seni dedi. Korku ve heyecan karmakarışık ne olur bana ve çocuğuma dua edin sağlık dileyin. Rabbim kimseyi evlatla sınamasın, kalben ve vicdanen bakabilecek olan herkese evlat nasip etsin, evlat hasreti çektirmesin. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah.
Umarım pozitif hikayem olarak size her aşamayı yazabilirim 🙏💜😍👋