Kızlar regle 1,2 gün kala evde idrar testi yapıp negatif görüp sonra pozitife dönen oldu mu? Yumurtlama takipş yaptım en pik 16 eylül 17 sinde yaptığımda hafif silikleşmeye başladı. Belirtilerde var gibi ama psikolojikte olabilir tabi. Benim reglden birkaç gün önce kahverengi akıntı gelmeye başlar az az öyle anlarım regli olcağımı. Hiç öyle bişey olmadı. Dünden beri az az akıntım var rengi şeffaf bazen beyaz. Kasık ağrımda var regl olcakmışım gibi ama az önce yaptığım test negatifti.😔