Hastanede zaten önlük giydiriyorlar ya, bu kıyafeti doğumdan sonra giyersiniz ben de öyle yapicam zaten doğumdan önce gitseniz riske atarsınız kan vs bulasabilir beyaz sonuçta. En mantıklısı doğumdan sonra kendinize gelince giymek, riski de azaltmış olursunuz