Kızlar iki hafta önce doktora gittim. Dr sıvı azalması olduğunu söyledi haftada bir gel kontrol edelim dedi gittik baktı gelişim var bebekte ama sıvı azalmasında artma da olmamış azlığına azalmamışta iki haftadır bu şekilde devam ediyordu içime sinmedi ((gittiğim Dr op. Dr du ))
Dün muayeneden sonra prf olan eskiden gittiğim Dr a gittim. Oda dedi sen nerdeydin bu çok riskli bi hale gelmiş ben seni böyle göndermem deyip yatışa aldı acil serum magnezyum takviyesine başladı ciğer geliştirici vurdu bugün polikilinikte duruma bakıp acil sezeryana alırım diyordu böyle durum yaşayan var mı yaşayan olup beklediniz mi bebeğiniz de sorun oldu mu lütfen yardım edin çok gerginim 😭😭😭