mrvsrcn Kızlar 37+5 im dün geceden beri geçmeyen bir bel ağrım var yani hayatımda belim hiç böyle agrimamisti sabaha kadar uyuyamadım karnım da ağrı sancı toplanma yok bebekte sadece bel ağrım var bi doğum belirtisi olmaya yeterli mi