Mery60 canım benim çok iyi anlıyorum bana da aynısını oldu ve 23. Haftadayım hala progestan kullanıyorum. Fitil daha etkili oluyor kanamayı kesiyor benim plesanta rahmi kapattığı için kanamam oluyordu eğilip doğruluğumda bile. Şimdi geçti şükür kanama alanlarım var onun için Protestana devam ediyorum. Sen de kullan ve mümkün olduğunca ayaklarını uzat yat kalkma. Kendini yorma yerleşme kanaması da olabilir 5. Hafta çok küçük daha. 2 3 haftaya her şey kesinleşir inşallah, Allah’ım sana bağışlasın ❤