43 gün kaldı 33+6 ama çok zorluk çekiyorum yanımda yardımcı olacak kimsem de yok altımda hep bir Ağrı var yürürken özellikle ağrıyor yürüme zorluğu çekiyorum bacaklarım yorgun geceleri aşırı mide yanması kusma oluyor bir de sizde de alta kaçırma olayı oldu mu normal mi bu durum çok su geliyor benden?? :(