Merhaba anneler 💕 yenidoğan bebeğiniz için hangi biberonları tercih ettiniz? Ben Philips Avent Natural Cam biberonlarını almayı düşünüyorum sırf cam olduğu için ve cam daha sağlıklı olur düşüncesinde olduğumdan dolayı. Bu biberonları önerir misiniz? Aranızda kullanan var mı??💕🌸💓