Dina9090 Merhaba kızlar , kim böyle bişey yaşadı? Ne yaptı ve ne zaman geçti? Çok kotu bir ağrı bebeyime meme vermekte bile zorlanıyorum😥
Kayaozge Dina9090 Nescafe baş ağrınızı dindiriyor ben çıkar çıkmaz nescafe içtim sürekli çok şükür baş ağrısı yaşamadım hiç
Svgiim Gun içinde 4 bardak kahve icmemi soylediler sütsüz olsun demişti ve en az 3 lt su içilecek. Hiç basım agrimamisti.
Herkesfarkinda Redbul iç kardeşim baya iyi geliyor hiç ağrı yaşamadım onun sayesinde.bende burda yazan birinden okumuştum
Cgdem123 1 hafta çektim 3 litre su ve kahve icmemi söylediler o kadar zor durum ki bebeğimle doğru düzgün ilgilenememistim