Yani şöyle aslında doktorum en başında dedi ki çarşamba günü gel suni sancı takalım normal doğumu deneyelim 7-8 cm açıklığın olmazsa direkt sezeryana alırız bel fıtığından ve bebeğin kaka yapması riskinden dolayı. Sabah gittiğimde ebe açıklığıma baktı ve 1 cm kadar olduğunu illa normal doğurmak istiyorum dersen doğurturum ama sana bağlı dedi bende zorlandığım yerde bırakıcağımı belimi çok zorlamamak istediğimi söyledim neyse suni takıldıktan hemen sonra sancılarım başladı ve bi kaç saat normal sancıları çektim sonrasında tekrar muayene etti ve açıklığın 3-4 santim olduğunu güzel devam ettiğini söyledi eliyle muayene ederken çocuğu kanala indirdi suyun gelmesini sağladı asıl sancılar ondan sonra başladı bi kaç saat sancı çektim tabi bu sırada çömelme hareketi göstermişti ebe ağrı başladığında sürekli onu yaptım ve en sonlu ağrılar zaten kendini belli ediyor 4-5 ıkınmada bebeğim kucağımdaydı çektiğim bütün sancıları canımın yanmasını unuttum o an. Şimdi ise biraz bel ağrım var dikkat etmeye çalışıyorum inşallah atlatıcağım bu sürecide🙏🏻