linaa123 Alparslanveannesi27 bol bol yürüyün kahvenizi tüketin kayısı yemeyi unutmayın ve doğuma nasıl girerseniz o sekilde çıkarsınız 10 gün sonra 2. sezeryanımı olacagım inşallah 🦋
Busssra96 Alparslanveannesi27 bende 7 de hastanede olucam 9 da alıcak heyecanlıyım pek uyuyamadım Allah kolay geçirsin inşallah tüm bekleyenleri ☺
aysenr9918 Alparslanveannesi27 39+0 ilk gebeliğim ve zorunlu sezaryen olacağım sabah 8 de ameliyat olacağım heyecan ve korkudan uyuyamıyorum
Alparslanveannesi27 8mucizem8 bebek 4 kilo ve boynunda 2 tur kordon dolanmış, doktor pazartesi gördü o yüzden canım
8mucizem8 Alparslanveannesi27 anladım allahımın sağlıkla doğar inşallah hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah dua edicem 🙏🏻
Alparslanveannesi27 Busssra96 yaaa aynı gün dağacaklar desene sağlıklı kucağımıza alalım inşallah canım senin cinsiyeti ne
linaa123 Alparslanveannesi27 olmuyo diyemem yalan olur anestezinin etkisi geçtikçe oluyor ama sürekli serum veriyorlar zaten ne kadar yürürseniz o kadar cabuk toparlarsınız hastanede
Busssra96 Alparslanveannesi27 amin inşallah kız 40+0 olduk bugün sancılarım olmayınca daha fazla beklemek istemedim
linaa123 Alparslanveannesi27 serum agrı kesici sadece serum olmasa kendi kendinize o ağrılara dayanamazsınız herkesin sütü hemen gelmeyebilir benim o gece gelmişti sık sık emzirin
linaa123 Alparslanveannesi27 bebeği nasıl tutup emzireceğinizi falan göstermeye geliyorlar zaten gelsede gelmeswde sık sık emzirin gerekirse onlar mamaya yönleniyo
masal-12345 Kizlar 35 haftalık ikiz gebeyim geceden beri belim kopuyu ağrın var belimin etrafını saran kasiklarima vuran duşta aldım geçmedi uyuyamadım acaba gerçek sancimi
Woman3535 masal-12345 belden kasıklara ya da kasıklardan bele doğru oluyor adet sancısı gibi hatta ve düzenliyse doğum sancısıdır
Alparslanveannesi27 aysenr9918 bende uyuyamıyorum ama inan ve korkma sağlıkla kucağımıza alalım benimde ilk sezeryanım makyajımı bile yaptım pozitif düşün canım öyle olsun allahın izniyle saatler kaldı anne olmamıza 🤲❤
masal-12345 Alparslanveannesi27 yok öyle düzenli değil ama akşam 7 den beri böyle karnım sertleşti sonra belim sanki aytiliyo ortadan
masal-12345 Woman3535 ya öyle demeyin korkudan titreme aldı gözümü yummadom ya çok toplanıyor şu an bile ama belimden kasiklara vuruyo dayanilmayacak bı ağrı değil ama korkuyom işte ikiz diye