Beyzanury1234 MuallimeZuzu bekleyeceksin canım zaten doğum hemen şimdi olacak değil o hafta doğum yakın yapabilirsin 😅 hazırlıklı ol
Hizligonzales MuallimeZuzu muayene olun mutlaka acilmaniz vs ne durumda baksinlar benim iki dogumumda sancim yoktu ama acilmam 4 5cm civarindaydi o yuzden yatis yapip suni ile dogurmustum hatta ikinci dogumumu daha dun yaptım muayeneye diye gidip acilmam oldugunu öğrendim hicbir belirtimde yoktu o yuzden bence beklemeyin
TugbaYalcin57 Benim ilk gebelikte nişandan bir saat sonra suyum gelmişti hemen hastaneye gittik ama hemen dogum yapmadım sanci fln verildi zaten acilmayi bekledik yatisim yapildi gec dogum yaptim