Grip geçirdim ve burnum hala tıkalı ne denediysem olmuyor. Tuzlu su, normal su, okyanus suyu, buhar hiç biri fayda etmedi. 2 gündür 1 fıs illadin sprey sıktım o çok işe yarıyor ama o spreylerde bağımlılık yapıyor. Farklı fikirleri olan var mı acaba ne yapmam lazım?