kızlar doğum yapalı nerdeyse 1 ay olucak dikişlerm hala iyleşmedi ve düşmediler ve oturunca bazen çok sert bi sancı giryor nefesim kesiliyor daha önce yaşayam varmı lütfen bi yol gösterin canım cok acıyor baticon kullanıyorum pomad verilmişti fön makinasıylada kuruluyorum 🥹 ağlicam artık