Asyabby Kızlar 5 . Aya doğru yapılan bi aşı var tetanoz aşısı sanırım yaptıran var mı düşünüyor musunuz bunun gerekli olacağı hakkında bilginiz var mı yaptırıp sonra düşüğü olan var mı?
mommys1 Asyabby 22. haftada yaptırdım doktorum yaptır dedi. bence yapılması gerek insanız başımıza her şey gelebilir hele şu zamanda
Sksjsux355-- Asyabby Tetenoz asisi olmazsa olmaz bu sadece sizin için değil bebeğiniz için de korunan bi aşı yillardan beri yapılır gebelere
8mucizem8 Asyabby evet ben yaptırdım ilk gebeliğim 2 doz oldum birinde 20. Haftamdaydım diğer dozda 26. Haftamdaydım
Asyabby mommys1 teşekkür ederim öyle de doktorun her dediğini gözü kapalı yapıyoruz ben zorunluluğu yoksa araştırmalarım sonucu sanırım yapmicam ülkece çok boş aşılara maruz kaldık güvenim sarsıldı şuan halen düşünüyorum
mommys1 Asyabby doktorun dediğiyle aslında alakası yok bi yerin kesilebilir , kaza geçirebilirsin veya bi hayvan ısırabilir bunlarıda göz önünde bulundurarak yaptırdım ben