Derleryahani Birbebekbiranneee Bu arada şimdi aklıma geldi. B12 takviyeleri bazen çok yüksek dozajda olabiliyor (1000 mg gibi) O yüzden dikkatli kullanılmalı bence. Bir de bazı b12 takviyeleri siyanükobalamin formunda oluyor . Bazı doktorlar bu formunu da önermiyorlar. Geçmiş olsun🌼
_Tazeanne Normal hayatta da yaşıyordum hamile kalınca da sıklaştı 10+5 haftalığım ayaklarımı kesmek istiyorum o dereceye getiriyor beni neden olur acaba doktora söylesem bişey verir mi 😭
Busrabusra1 Birbebekbiranneee Birbebekbiranneee ben fazlaca yaşıyorum. Hamilelikten önce diz kapagimdaydi. Hamilelikte ayak bileklerime geldi çok gıcık bir durum