Suniyle diye yatış yaptığımız hastaneden spinal sezeryanlı olarak ayrılacağım . 26 Eylülde devlet hastanesine günüm geçmiş diye giriş yaptık 40+3 tüm. Yatışım yapıldı 0 sancı 1 cm açıklıkla servise alındım. Sabah 9 dan gece 12 ye kadar serviste yattım. Suni sancı verilecekti. Gece 12 de suni için doğumhaneye alındım gece üçte alttan fitil verdiler bu bebeğimi kötü etkiledi çektiler ilacı. Saat 6 da tekrar denediler ve bu süreçte ne ağrı ne açıklık hiçbir şey yok. Yine bebeğimin hareketlerini etkiledi. Sonrasında nst de hareketsizlik çıkınca acil sezeyana alındım. Ne kadar dua etsem azdır böyle mükemmel bir karşılama bu kadar ilgili olacağını hiç tahmin etmedim. 10 da girdim 10.15 te çocuğumu babasına verdiler spinal oldum ve hiçbir şekilde ağrısını hissetmedim dokunmaları hissettim oda hiç rahatsız edici değildi. Sonrasında servise alındım bir kaç defa kanama kontrolü yapıldı ama uyuşuk olduğum için hiçbir şey hissetmedim. 6 saat geçtikten sonra yemeye ve içmeye başladım. Sonrasında ayaklandım. Tek sıkıntı şuan akşam olmuş ve spinalin bi yan etkisi beni buldu. Omzum paramparça olmuş bir şekilde ağrıyor buna gaz deniliyormuş beni perişan etti. Şuan oğluşumla uyumaya çalışıyoruz ikimiz içinde yeni bir hayat. Bu arada sütüm çok iyi gelmiyor önerisi olan varsa beklerim.